onsdag 1. april 2015

The Barn Company åpner med marked 18. og 19. april!



Det nærmer seg åpning av The Barn Company!
Lørdag 18. og søndag 19. april åpner jeg butikken med koselig marked her hjemme hos meg.
Da tar jeg med meg hele butikken ut, og lager koselig bakgårdstemning med lysslynger, blomster, noen gode åpningstilbud fra Tine K Home, og selvsagt masse, andre fine interiørvarer.
Det blir åpent showroom på en måte, bare utendørs.
Da håper jeg mange finner veien hit :)
Alle er hjertelig velkommen!
Om du er ny kunde, om du er gammel Anemone-kunde. Om du vil handle, om du vil kikke, om du bare er nyskjerring. Om du vil drikke kaffi og spise cupcakes. Om du vil kikke etter interiørinspirasjon, om du vil ha noen fine blomster, om du vil ha noen riktige godbiter fra Tine K til - 50%. 
Uansett er du hjertelig velkommen!




Jeg har med meg skjønne, flinke Oda som jobbet hos meg på Anemone.
Det er jeg så glad for, og det blir så kjekt å jobbe sammen igjen på The Barn og markedene :)
Oda og jeg er klare med marked fra 11.00 - 16.00 både lørdag og søndag.
Du kan betale med kort, vi har kortterminal.
Adressen er Moldahaugane 12,  5267 Espeland. Arna.




Nettbutikken 
åpner søndag 19.april kl. 18.00
Etter markedet oppdaterer jeg varelageret, og da er nettbutikken åpen!

Åpningstilbudene fra Tine K Home gjelder også i nettbutikken.
Med forbehold om utsolgte varer i løpet av helgen med marked.







Håper mange finner veien hit til marked!
Bor du ikke i Bergensområdet, finner du hele vareutvalget i nettbutikken.
Den er åpen hele døgnet, og jeg sender varene samme dag som du bestiller, der det er mulig.
Du kan også hente varene dine på lageret her hos meg. 



Følg The Barn Company på 



Disse oppdateres gjevnlig og alt som skjer frem mot åpningen finner du her.


Hvite keramikk skåler med sølvkant er et av åpningstilbudene,
du får disse med -50% åpningshelgen!


Jeg gleder meg veldig til å åpne, og til å pressentere det hele for dere!
Velkommen på marked 18. og 19. april og velkommen til netthandel 19.april!

Henriette :)

Bildene i dette innlegget er fra Tine K Home, og fra Pinterest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar