torsdag 12. mars 2015

Bilder til nettbutikken og ÅPNINGSDATO!


Jobber med litt produktbilder til nettbutikken om dagene.
Tine K og Uashmama er i boks.
Masse ny Day Home ble levert i dag.
Dermed fortsetter photoshoten. Så gøy!


Men enda viktigere:
Jeg har en åpningsdato! Og den er mer enn en måned før planen!
Lørdag 18. april åpner The Barn Company med pop-up store utendørs her hos meg!
Søndag 19. april, på ettermiddagen, åpner nettbutikken!


Lørdag 18. og søndag 19. april
tar jeg altså med meg hele butikken ut og lager et koselig marked her hos meg!
Da blir hele vareutvalget å finne utendørs under masse lysslynger og med bakgårdstemning.
På disse markedene kommer jeg også til å ha blomster etter sesong og i stil med interiørvarene.
Jeg har også med meg min skjønne butikkstjerne fra Anemone ... Så glad for det :)


Søndag ettermiddag, etter markedet, åpner nettbutikken på
Thebarncompany.no
 Oppsettet og betalingsløsningene til nettbutikken er på gang. 
Bank og terminal-folka jobber med dette nå.
Designbiten og selve butikken jobbes det også med nå.
Gleder meg mye til designet er på plass og til å fylle alle de flotte varene inn i nettbutikken.
Og til å kunne presentere det hele for dere den 19. april!


Følg The Barn Company på



Her oppdateres det gjevnlig på alt som skjer frem mot åpningen.


Klem Henriette 




4 kommentarer:

  1. Åååå hurra jeg gleder meg sånn!!! ❤️❤️ Det blir så bra dette! Kommer til å bli verdens koseligste marked/pop up store. (Jeg bestiller flybilletter i dag 👏😍👍👌). Noe stort å glede deg til! ☺️

    SvarSlett
    Svar
    1. Hurra Oda!!! Du er så utrolig snill som vil komme hjem og hjelpe med marked! :) :) Innflydd ekspertise... ;)
      Det blir så koselig marked, tror jeg også!
      Gleder meg mye til å åpne nå. Og sååå kjekt at du blir med altså!
      Klem klem på deg!

      Slett
  2. Blir det fakturaløsning i nettbutikken også? Du er veldig flink! Håper fler får vite om dette. Så mye fint du skal selge! Lykke til! :)

    SvarSlett
  3. Hei Ane!
    Ja, det blir fakturaløsning i nettbutikken. Jeg bruker DIBS som betalingsløsning til kort og kredittkort. De tilbyr også faktura :)
    Tusen takk, Ane! Så kjekt å høre :)
    Ja, jeg jobber med å "spread the word" om nettbutikken via sosiale medier.
    Følg gjerne på Facebook og Instagram. Linker øverst på bloggen.
    Og del gjerne med dine inetriørglade venner :)
    Ha en fin dag!
    Henriette :)

    SvarSlett