tirsdag 19. mai 2015

Åpent showroom / marked 30.og 31. mai!



Det er tid for nytt marked!
Lørdag 30. og søndag 31. mai 
tar jeg med hele varesortimentet ut, 
og lager koselig marked med masse blomster og masse, masse fint interiør!

Fra 11.00-16.00 er jeg og Monica på plass begge dager.
Adressen er Moldahaugane 12, 5267 Espeland.
Du kan betale med kort. Vi har kortterminal.



Nye varer er på vei fra Tine K, og vil være på plass til markedet.
Fineste lyktene, kurver, de store keramikk fatene, +++



I dag jobber jeg med å bestille blomster til markedet.
Jeg prøver å få tak i fiken trær til en ok pris...
Håper å få både store og små.
  

Grønne middelhavs planter i grove urner og i kurv....
Sånt vil vi ha!



De grønne lysglassene fra Tine K er så fine.
Perfekt ute på hagebordet.
Du finner de på markedet eller på nettbutikken 




Vintage keramikkurner fra Tine K.
Disse er gamle og har lagt i en elv i Vietnam og blitt helt perfekte!
Ingen er like, og de finnes i forskjellige størrelser og former.
Du finner de på markedet og på nettbutikken




Det blir også en del gode tilbud på markedet!
Den hvite keramikken med sølvkant fra Tine K -50%!
Taklamper med striper fra Tine K -50%!
Litt lysglass, kulepenner, såper ++ fra Tine K -50%!



Jeg har to stk igjen av disse bambus stolene fra Tine K.
De er på lager og kan hentes umiddelbart.
Ellers er bambusmøblene fra Tine K bestillingsvare.
Bestiller du nå, har du nye, lekre hagemøbler til sommeren!
Ta kontakt for priser og modeller.


Håper vi sees på marked!
Sist gang var markedet en supersuksess, og jeg håper mange tar turen denne gangen også!
Denne gangen blir det fokus på uteliv og blomster til uteplassen.
Nye varer er på plass, og nye utstillinger og ny inspirasjon blir det selvsagt :)
Alle er hjertelig velkommen!
Ta med en venn og kom på koselig marked :)

Klem Henriette 


Alle stemningsbildene i dette innlegget er funnet på  Pinterest.
Produktbildene er fra Tine K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar