mandag 2. februar 2015

Day Home til The Barn Company!!


Day Home på The Barn Company!
Oi oi, Day Home altså...
Sååå utrolig mye lekkert, at det er direkte livsfarlig for lommeboken...
Jeg er så utrolig glad for å kunne tilby disse nydelige skattene på The Barn Company.
Day Home er nok min største interiør-favoritt, og tingene jeg har fra Day Home er ting jeg blir mer og mer glad i.
Det er ting som blir finere og finere med tiden, og som en blir riktig glad i.


Skatter i messing, skjell og håndslipt glass...



Day Home vokser stadig og utvider sitt sortement med flere nye linjer.
Bland annet en helt nydelig kjøkkenserie.
Serviset i sort/creme er bare helt nydelig!
Skjærebrett, skåler og kjøkkenredskaper i mangotre.
Håndmalte skåler med marokkansk mønster. Servietter. Serveringsbestikk i horn. Brett og redskaper i marmor. Kjøkkenhåndkle++++ 
Det hele kommer til The Barn Company!!



Putene fra Day Home....
De er et helt eget kapittel...
Dette er de nydeligste smykker til hjemmet!
Putene er ofte håndbroderte med stilklinger i sølv og gull.
Tekstiler som silke, lin, velour gir et eksklusivt inntrykk, med god kvalitet.
Paljetter, prints og orientalske mønster gir den herlige bohemske stilen vi kjenner hos Day Home.




Leopard putene i lin har jeg også fått tak i noen av!
Hurra!
De er bare helt nydelige, og bilder yter de ikke rettferdighet.
Disse må bare sees "live"!




Altså, Day Home!
Fantastiske produkter for fantastiske interiører!
Jeg har strukket mine budsjetter på innkjøp hos Day Home.... ;)
Et stort og godt utvalg av Day Home produkter blir å finne på The Barn Company når jeg åpner i slutten av mai!
Gleder meg sånn til å presentere dette for dere!

Klem Henriette

Alle bilder i innlegget er Day Home sine

2 kommentarer:

  1. Åååå Henriette det er så gøy å finne deg på blogg igjen!!! Jeg begynner også å blogge igjen til sommeren når vi flytter hjem igjen! Det er så gøy!

    Det er så gøy at du starter nettbutikk! Eg gleder meg sånn til å følge med og komme på markeder! Og merkene da, det er jo så DEG! Og som vi snakket masse om på Anemone, så må man selv like de tingene man selger!

    Du er så flink som oppfyller drømmen din! Det kommer til å bli en suksess, dette kan du! Inspirerende at du har en drøm og jobber for å nå den. Vi lever bare en gang, så det er bare å gjøre det beste ut av det!

    Stå på! Gleder meg masse til du er up & running og til marked hos deg.
    Du er sååå flink!
    Stoooooor klem fra meg i Kongsvinger <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk for så kjempefin kommentar Oda!!
    Så snill og søt du er :)
    Ja, jeg gleder meg virkelig til å kunne åpne nettbutikken i mai! Og så gleder jeg meg til bakgårdsmarkedene! Blir så kjempekoselig å treffe kunder, og forhåpentligvis kommer både gamle Anemone-kunder + mange nye :)
    Dumt du bor i Kongsvinger, ellers hadde du blitt ansatt på bakgårdmarked...;) hoho!! ;) Men ikke lenge så kommer du jo hjem, det blir så gøy! Gleder meg mye til du skal innrede leiligheten her. Kanskje du finner noe snop på The Barn ;) Jeg holder på å jobbe med å bli forhandler for et merke jeg vet du elsker... Spennende!
    Jeg elsker jo å ha prosjekter, og jeg elsker å jobbe. Dette har jeg tenkt på lenge, lenge nå. Og som du sier jeg kjenner jo bransjen, har mange kontakter og kan "gamet" liksom :) Tror det blir veldig bra! Jeg gleder meg mye til jeg kan åpne i mai :) Frem til da skal jeg fortelle og vise om alt som skjer her på bloggen, på Facebook og Intsagram :)
    Igjen, tusen takk for så fine ord Oda! :) :) :)
    Masse klemmer igjen på deg!
    Gleder meg til å se deg i påsken :)

    SvarSlett