torsdag 29. januar 2015

                                            




Jeg er i gang med mitt nye butikkprosjekt!
The Barn Company åpner i slutten av mai 2015!
Det er nå to år siden jeg solgte gamlebutikken min, Anemone Blomster.
To år, og to barn senere er jeg igang med mitt nye butikkprosjekt.
Denne gangen blir det nettbutikk med noen av nordens ledende merker innen interiør og livsstil.
Det blir også pop-up stores her i hagen hos meg. 
Da tar jeg med meg butikken ut, og lager et bakgårdsmarked, som et tilbud til mine lokale kunder.
Det blir kjempekoselig med bålpanner, lyslenker, sesongens blomster og hele det flotte vareutvalget utstilt utendørs under tak.
På lengre sikt er planen å renovere vår gamle låve, og lage låvebutikk der.
Dette er en butikkdrøm jeg har hatt lenge, og når nettbutikken er godt i gang, går bra og om Bergen Kommune er samarbeidsvillige blir låve-prosjektet mitt igangsatt.
Men først nettbutikk!
Jeg skal også studere til høsten, men litt butikk må jeg også ha... ;)

Jeg gleder meg veldig til å kunne presentere det hele for dere!
Jeg er blitt forhandler for noen riktig, riktig gode merker, og gleder meg veldig til å tilby mine kunder dette :)
Det blir også jobbet mye med design og oppsett av nettbutikken, slik at den blir så innbydende, delikat og funksjonell som mulig.

Jeg gleder meg også veldig til å treffe koselige kunder på bakgårdsmarked her hos meg.
Alltid så kjekt å treffe kunder, både nye og gamle :)
Håper jo at mange av mine koselige Anemone-kunder finner veien... Jeg savner dere, skal dere vite :)
Bakgårdsmarkedene blir en gøy og litt anderledes butikkopplevelse utendørs. Forhåpentligvis får kunden med seg en god handleopplevelse i tillegg til noen riktig fine interiør-godbiter i posene sine :)


Følg gjerne The Barn Company på Facebook, Instagram og her på bloggen.
All info om åpningen, leverandører og alt som skjer frem mot åpningen legger jeg ut på disse.

Gleder meg veldig til å presentere The Barn Company og mine fine, nye leverandører for dere!
Stay tuned!

Klemmer Henriette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar